.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هلاکت و دستگیری سارقان مسلح در عملیات ضربتی پلیس استان
فرمانده انتظامی مازندران از هلاکت و دستگیری ۴ سارق مسلح در عملیات ضربتی پلیس در این استان خبر داد.
هلاکت و دستگیری سارقان مسلح در عملیات ضربتی پلیس استان

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حضور یک باند سارقان در حرکت در استان مازندران، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی و فرماندهان انتظامی شهرستان‌ها قرار گرفت.

 

او افزود: با تقویت گشت‌های انتظامی و کنترل و پایش مبادی ورودی و خروجی استان، ماموران انتظامی شهرستان نور، متهمان را با یک خودروی سواری مزدا ۳ مشکی شناسایی کردند.

 

سردارمفخمی گفت: متهمان با مشاهده ماموران به سمت شهرستان آمل متواری شدند که با هدایت‌های عملیاتی فرماندهان انتظامی شهرستان‌های نور و آمل در تور اطلاعاتی و عملیاتی ماموران پلیس در مسیر غرب به شرق استان قرار گرفتند.

 

او افزود: متهمان که در حین عملیات تعقیب و گریز به سمت خودروی پلیس تیراندازی می‌کردند در محور ارتباطی بابل به قائمشهر قصد تغییر مسیر به سمت یکی از روستا‌های حومه شهرستان قائمشهر را داشتند که در عملیاتی ضربتی زمینگیر شدند.

 

سردارمفخمی از هلاکت یکی از این متهمان در این عملیات خبر داد و گفت: سایر متهمان این پرونده که تحت تعقیب استان‌های همجوار نیز قرار داشته اند دستگیر شدند.

 

فرمانده انتظامی مازندران از کشف یک قبضه سلاح کمری، تعدادی پلاک جعلی و سرقتی، چندین دستگاه گوشی تلفن همراه و ابزار آلات سرقت از خودروی متهمان خبر داد و افزود: این افراد ضمن اعتراف به سرقت در شهرستان بابل و سایر استان‌های کشور در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.